Tema: Re: Kokios pasiteisinusios LED lemputes E27 cokoliu?
Autorius: bzik
Data: 2018-01-03 09:05:28
kažkada žmona pripratino prie šviesos, tai dabar kituos namuos jaučiuos kaip
urve. Kojos neišsisukt, bet ką nors dirbs ar skaityt vargas.
Visur šviestuvai su 1-2 T5 54w. Vonioj (13m2) 8900 lm, bet sudegus visas iki
15000lm, darbo kambary (18m2) 9000lm, miegamajam (17m2) apie 5500lm,
virtuvės zonoj ir virš valgomojo stalo (link 30m2) visas sudegus apie 20000
lm.
lm teoriniai pagal lempą, bet dalį srauto blokuoja šviestuvai, per 10m.
lempos kiek "pasėdę". Daug šviesos sugeria sienos, nes neblizgios ir
nebaltos.

"MRT"  wrote in message news:p2gu67$i82$1@trimpas.omnitel.net...

> įdomiai jūs čia diskutuojant, na rūsiui pašviest tai zjb tokios, o ką
> daryt jei kambarį reikia apšviest? Nu va pas man su 3vnt tų piktų Osramų
> pac tas, tai kiek tu philipos'ų reiktų?

virtuve 9 kvadratu man priimtinai apsviecia tos 3*806lm
vonioj - maza 806lm vienos, 1100lm irgi truksta,
susukau 1521lm, dabar ok..

Galu gale ir pats rasei - ten kur tikrai reikia - galima
imta ta superine.. o kitur, kur nereik - kuo blogai 806-1521lm?