Tema: Re: elektrinis tiesinis pjuklas
Autorius: Tomas <apsaugok Ginta nuo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-01-04 15:00:58
Neisivaizduojam. Kad tiesinio pjukliuka sulauzhyt reikia dayg pastangu. Atrama ten yra, spaust nieko nereikia, galima ir viena ranka dirbt, jo svorio pakanka, kad pjaut osb, mdp ir pan. plokshte. Gal pirma paciupinetum ta iranki, priesh kuriant teorijas. O kad sugadint gamini - tas daiktas neskirtas tiksliajam pjaustymui ir tiesiems pjuviams.