Tema: Re: elektrinis tiesinis pjuklas
Autorius: Bonka
Data: 2018-01-04 00:38:16
O man tai nepatiko pati konsepcija: tai siaurapjuklis be atramos. Jei siaurapjukli
pjaunant gamini kiek kilstelesi i virsu - gausi tiesini pjukla. Manau isivaizduojat, kad
geriausiu atveju sugadinsit gamini, blogiausiu suluz pjuklelis. Na zodziu nepatiko kad
reikia smarkiai spaust ta pjukla. Gal kazko neupratau.