Tema: Re: elektrinis tiesinis pjuklas
Autorius: Sail
Data: 2018-01-04 08:20:11
Obelu pjaustymui, obuoliu nurinkimui, medzius pjaunant ir siaip prie namo
axujennai pravercia pastatomos - isstumiamos kopecios, 6 m ilgio
isstumiamos, 4 m pastatomos gaunasi. Tik ju deka prisivalgau tresniu iki
sociai.

Paskutini syki pries dvi savaites teko naudot, kai kreivarankiu daryta stoga
taisiau. Na ir kaimynas pastoviai skolinasi (pas ji realiai jos ir guli)

Tad rekomenduoju prie ukio.