Tema: Re: Akvariumo dezinfekcija
Autorius: DJ
Data: 2017-11-17 14:36:58
priestai zuvis į kibira su vandeniu is akvariumo gal permesciau, pries
grazinanat i akvariuma, kalio permanganato granulyte ir palaikyti zuvis
5 min.

Terasas galit padaryti DIY budu. iš plastiko ar organinio stiklo, ar
kokio molinio vazonelio pasidaryti formas, jas pacias apklijuoti
akmenukais, i vidu pripilti akvariuminio molio, ikisti zole ir ant
virsaus vėl akmenuku. Man paciam iki tokio DIY projekto rankos taip ir
nepriėjo.

DJ