Tema: Re: Akvariumo dezinfekcija
Autorius: DJ
Data: 2017-11-16 17:11:36
Pala pala,

neskubėkit su žuvų išsiuntimu į roju ir visišku akvos restartu.
Senokai akvariumą turėjau - prieš duagiau nei 5 metus, todėl biški
priminti prašyčiau - melsvadumblis tai čia tas kur tokiu vos ne kilimu
viską padengia? Jei taip, tai ir aš turėjau bėda - padėjo išspręsti
tokia kontora kaip Akvafanas savo patarimu, nežinau ar dar gyvi. Kadangi
aš ten pas juos viska pirkausi tai noriai ir konsultavo. Jie prie
kalvarijų turgaus buvo, arba užsukite i Stalmą (http://stalma.lt/)
Liepkalnyje jei Vilniuje bazuojatės. Manau patars.

Dabar nepamenu tiksliai bet į savo 105 litru akva įpyliau berods
streptomicino (vaistinėj nuspirkau paprastuoju būdu, ten bonkutė buvo su
baltais milteliais viduje)  - kova buvo baigta ir laimėta labai greitai.
Melsvadumblis nurudavo, kiek galėjau gabalais mechaniškai surinkau, visą
kita arba supuvo savaime arba žuvys suėdė. Daugiau gyvenime bėdu neturėjau.

Sitema pas mane paparstesne buvo - su vidiniu filtru. po to viskas
sekmingai susitvarkė ir su jokiais dumbliais bėdos neturėjau.
Augalai bujojo, žuvys nesirgo, vandens dali keisdavau kai šaudavo į
galvą, arba augalai užbujodovo tiek, kad tekdavo karpyti tuo pačiu ir
vandens dalį pakeisdavau. Grunto gyvenime nesu nusiurbinėjęs ar plovęs.
Tikiu, kad pavykę buvo subalansuoti tarp žuvų kiekio ir augalų.

paskaitykit čia:
http://forum.aquarium.lt/page/articles.html/_/gelavandeniai/kaip-nugal%C4%97ti-melsvadumbl%C4%AF-r25

DJ