Tema: Re: Akvariumo dezinfekcija
Autorius: solara
Data: 2017-11-17 12:41:02
ai, ne visai be pastangų
kai po vienos žiemos išgraibėm visas nudususias lydekas po 3kg, dabar jau
3-ti metai visą šaltąjį sezoną įleistas burbuliatorius, kad neužšaltų...

na ir kaimynas žoles savo pusėje šiemet ravėjo :)

Bet pas mus prūdas iš reikalo atsirado.
jei būtinybės nėra - labai pagalvočiau. Jei galima apseiti, geriau nekast.

"solara"  wrote in message news:oume0u$nk0$1@trimpas.omnitel.net...

na čia jau mums geriau pasisekė :)
Nėra vanduo aišku skaidrus kaip šaltinėlis .
bet viskas labai padoriai laikosi , žuvys plaukioja, lelijos žydi, antytės
plaukioja,  be papildomų pastangų :)

Aha. Su prūdo ekosistemomis pisliavos ne ką mažiau, nei su akvariumu :)