Tema: Re: Akvariumo dezinfekcija
Autorius: DJ
Data: 2017-11-17 13:24:48
Na nėra ten kažkoks kosmosas arba man sekėsi. ir krausciausi su tuo
akvariumu i kita gyvenamą plota ir ten stumdziau po kambarius, ir zuvys
gyveno, ir augalai augo :) Budavo po 3-4 menesius vandens nekeisdavau,
kai rekomendacija kas bent kas mėnesį 20% pakeist, grunto gyvenime nesu
nusiurbinėjęs. Vanduo būdavo skaidrus. Skaliaras beveik rankinis
pasidaręs buvo - leisdovasi glostomas :)

Turėjau savadarbi 105 akva. Kai dariau pagailėjau silikono ant sudūrimo,
po kurio laiko pradėjo leisti per siulė, nuleidau vandeni iki tos vietos
kur praleidinėjo, uzsilikoninau, savaite padziu vėl užpildiau trukstamu
vandens kiekiu ir tiek zinių. taip gal tris kartus :)

DJ