Tema: Re: Re:i pievas...
Autorius: Night
Data: 2017-11-10 07:04:45
Ne, uzuolaida cia jau mano isradimas, nes be jos voobsce buvo truba. Del
pertvaros galvoju, jei nepasiteisins dabartinis setup'as. Tik beda ta, kad
ten vietos ypac mazai - priesingoje puseje (desineje) negu nubegimo trapas
yra spintele su stalciais (pritvirtinta prie sienos, su imontuota kriaukle),
todel idejus stikline pertvara atidarytas stalcius i ja beveik remtusi.