Tema: Re: Reikia sprendimo dusui patobulinti
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-09 02:51:14
Prie elektros būna takeliai laidams. Yra plastmasiniai, iš šalia -
aliuminiai. Užapvalinti, saugūs kojoms, apie 1,5cm aukščio per vidurį.
Silikonu priklijuot ir laikys nieko negrežiant. Pas mane silikonu
prilipintas laiko jau kelis metus.

Sunkiausia bus nupjaut gražiai 45 laipsnius jei staklių nėr :)

Gal šitas, reik gyvai žiūrėt:
https://www.senukai.lt/p/instaliacinis-lovelis-arnocanali-kp1252gdoa-50-x-12-mm/3ad1