Tema: Re: Reikia sprendimo dusui patobulinti
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-09 12:23:16
Esu girdejes kalbu, kad pasenus net duru slenkstis pradeda erzinti. Tad nuo vartotojo amziaus turetu priklausyt tiek lovos aukstis, tiek duru slenksciu gausa, tiek duso padeklo bortu aukštis.
Esant padidintai rizikai but istiktam insulto-reiktu pamastyt netgi apie tie, ar pavyks istumti neigaliojo vazimeli i duso kabina.  Cia as apie pamatuota rizika.