Tema: Re: i pievas...
Autorius: Sail
Data: 2017-11-09 09:14:27
Tarsi statybose nebutum dalyvaves.

As tiek kasiaku maciau, kad net prisimint nesinori. O state zmones tarsi
nusimanantys savo versle. Esu analogiska atveji vonioj mates. Ir dar
uzuolaidos kabancios, kurios paleidus vandeni del oro srauto pasvyra i vidu
ir apsivynioja besiprausianti - liux tiesiog.

Maciau net kaip sugriove tik ka pastatyta vonios kambari, nes zmogus
elementariai po dusu netilpdavo. Pastatyta pagal dizaineriu sumanyma, o
dizaineriai tai rupinasi groziu, bet ne tuo kad zmogus nusipraust galetu
normaliai.