Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-06-07 15:13:13
Amerika yra Amerika.
Jei statys Lietuvoj LEO LT, vien direktorato atlyginimams ir visokiom iseitinem-ateitinem
kompensacijom milijardu neuzteks.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message

Mano skaičiai yra iš American Wind Energy Association ir iš World Nuclear
Association puslapių, tavo skaičiai iš kur nežino niekas. Jei manai, kad
mano šaltiniai rašo netiesą, duok geresnius.

> Tu galetum paieskoti studijos, kurioje tiksliai nurodyta- kas sudaro vejo
> kilovatvalandes kastus? Tarkime kad elektrines jau stovi ant zemes- vejo su 1000
> propeleriu ir naujoji atomo su 1500MW.

Nematau pagrindo manyti, kad Amerikos vėjo energijos asociacija būtų
suinteresuota išpūsti vėjo energijos kainas. Sakyčiau priešingai - labiau
tikėtina, kad tokia asociacija vėjo energetiką pateikinės patraukliau, nei
yra iš tikrųjų. Nepaisant to jei turi informacijos, kad skaičiai neteisingi,
duok nuorodą į teisingus.

O skaičiuoti savikainą nuo momento "Tarkime kad elektrines jau stovi ant
zemes" nėra jokios prasmės, nebent žinai būdų, kaip jas pastatyti su
sąnaudom, lygiom 0 ant žemės, kuri nieko nekainuoja.

--
Doc