Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Doc
Data: 2009-06-07 15:05:03
"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
news:h0g9ji$mv5$1@trimpas.omnitel.net...

> argumentai ir studija keliais postais auksciau- welcome.

Keliais postais aukščiau buvo tik niekuo nepagrįsti skaičiai.

> Na jeigu nori remtis kazkokiais abejotinais googliniais saltiniais, galime
> ir jais pasiremti. Tavo pdfe vienintelis aktualus skaicius - 8%
> eksploataciniu kastu, ji uzskaitome. Visa kita- kastai susije su pacios
> elektrines statybos kaina.  Na ok, dar 5m nusidevejimas, kuris pas kuria
> nors kita elektrine tikra kitoks. Visa kita- atmetam.

Mano skaičiai yra iš American Wind Energy Association ir iš World Nuclear
Association puslapių, tavo skaičiai iš kur nežino niekas. Jei manai, kad
mano šaltiniai rašo netiesą, duok geresnius.

> Tu galetum paieskoti studijos, kurioje tiksliai nurodyta- kas sudaro vejo
> kilovatvalandes kastus? Tarkime kad elektrines jau stovi ant zemes- vejo
> su 1000 propeleriu ir naujoji atomo su 1500MW.

Nematau pagrindo manyti, kad Amerikos vėjo energijos asociacija būtų
suinteresuota išpūsti vėjo energijos kainas. Sakyčiau priešingai - labiau
tikėtina, kad tokia asociacija vėjo energetiką pateikinės patraukliau, nei
yra iš tikrųjų. Nepaisant to jei turi informacijos, kad skaičiai neteisingi,
duok nuorodą į teisingus.

O skaičiuoti savikainą nuo momento "Tarkime kad elektrines jau stovi ant
zemes" nėra jokios prasmės, nebent žinai būdų, kaip jas pastatyti su
sąnaudom, lygiom 0 ant žemės, kuri nieko nekainuoja.

--
Doc