Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-06-05 21:14:04
koks cia klausimas - uz ar pries. manau kas pasisako pries yra arba
visiski daunai arba is VST ar RST. Zinoma, jeigu pastatysi normalu
propeleri aukcio sulig 7-auksciu namu salia savo trobos, tai uzknis
pastovus seseliu "lakstymas" per langus saulei svieciant. o visa kita
niekai.
kitas klausimas - kiek pigiausiai idomu kainuotu normali vejo jegaine 2
namams su iprastais elektros poreikiais - TV, kompai, el.virykle, sauna.