Tema: Re: patarimu apie zidini
Autorius: sail
Data: 2009-06-02 12:48:19
Jei stiklas apruksta - arba kurenama nepakankama galia, arba bloga zidinio
konstrukcija. Normalus stiklas nuo karscio nusivalo. Todel reikia rinktis
teisinga daigta, atitinkanti patalpa bei poreikius. Nusipirkus panoramini
zidini i maza kambareli, tai arba pirtis gausis, arba stiklas amzinai
juodas.

Atviras apie 80% silumos paleidzia per kamina, o ekstremaliais atvejais
ismeta lauk daugiau, nei pats pagamina.