Tema: Re: patarimu apie zidini
Autorius: kazkas
Data: 2009-06-02 09:51:46
Pas save isigijom su pakeliamom i virsu durelem (isvalymui atsidaro is
sono). Kazkoks vokieciu gamybos, interhaus salonas dare. Minusai, ant mazos
ugnies juoduoja stiklas, gavosi aukstas pats zidinys. Del dizaino oro
ismetimo groteles virsuje, del to prasciau sildosi kambarys.
Daugiau kazkokiu blogybiu nepastebejau, rudeni ir pavasary intensyviai
kurenu, man apsisildo visas pirmas ausktas kai jau peciu isjungiu.
Nors jeigu dabar reiketu rinktis imciau platesniu stiklu, ir turbut
rinkciausi krosnele.

Sekmes
R.