Tema: Re: patarimu apie zidini
Autorius: B.I.
Data: 2009-06-02 12:29:15
Mano pastebejimai. Pats namuose turiu atvira zidini.
Rinkausi atvira zidini vien del to kad pas visus pazistamus kapsuliniai
zidiniai
apruksta ir pajuoduoja stiklas. Ir is viso zidinio degimo grozio matai tik
aprukusi stikla :(
Todel pasirinkau atvira...
Kitas pliusas kad jo irengimas zenkliai pigesnis. (visa zidini gali
isirengti tik uz normalios kapsules kaina)

Jei nepatinka nekurenamo zidinio vaizdas visada galima nusipirkti nedideles
groteles is spec parduotuves ir
padaryti grazu uzdengima.
Atviro zidinio kai kam minusas, man pliusas kad greitai isyla bet taip pat
greitai ir atvesta.

Del zariju saudymo ir apsaugines zonos prie zidinio nupirkau keramikines
plyteles su mediniu lentu imitacija
ir isklyjavau prie zidinio (2 plyteles)

Jei reiketu rinktis vel vel buciau uz atvira zidini... tik gal statant nama
nuo 0 pagalvociau apie sildymo kanalu isvedziojima
nedaznai bet kartai praverstu.

del formos rinkis toki koks graziai atrodys namuose, prie interjero.

Siai dienai zinoma yra labai kruti ir faini dujiniai (ale paveikslai)
zidiniai

B.I.