Tema: Re: patarimu apie zidini
Autorius: Jesus
Data: 2009-06-02 10:34:00
supratau. aisku. o tas oro paemimas / atidavimas visuomet yra daromas ar cia
pasisildymo "navarotas"? ar sis oro pasisildymas reikalauja kokiu nors
pertvarku susijusiu su esamu zidinio indeklu (zr foto)?

siuo metu pas mane yra apsiltintas indeklas ateinantis is is lubu prie
sienos ir tiek. prikabinu.  i matmenis nekreipkit demesio.

kairej planuojamas TV, audio centras ir pan. dar toliau kairej siena. o
desinej uz zidinio platus praejimas i virtuve. tad teoriskai galetu buti
ijis ir kampinis ziurintis i desine dvieju plokstumu. kokios nuomones del
kampiniu zidiniu?

o gal geriau vienos plokstumos tiesus (ale kaip TV) tai dizaineriskai tuo
paciu susisauktu su TV.

kambarys kur bus zidinys apie 50 m2, susisiekia su virtuve ir kartu sudaro
apie 75 m2

jesus