Tema: Re: adatinis grežinys be elektros
Autorius: Silencer
Data: 2016-08-19 22:27:39
Man sulini kai kase, tai sake tokiais dalykais netiket, kaip Tau jos butent
vandeni parodys, jei su jomis viska galima surast, nebent moki susikalbet :)
Vandeningas sluoksnis nebuna keliu pedu platumo :)
Skirtumas gal tik gylyje bus, kazkurioj sklypo vietoj auksciau, kitoj gal
zemiau.

O jei vis del to tiki, tai net ir gyli galima issiaiskint, ne tik vieta :)
Virgulemis kai rasi vieta, tai ten ismeik metaline viela ir eik per ja su
virgulem ir kai issiskleis, tai pasimatuok koks atstumas, ten bus gylis :D