Tema: Re: adatinis grežinys be elektros
Autorius: Evaldas
Data: 2016-08-19 10:54:44
Kadangi as ju kiek dariau (viso 4 vnt) tai dariau NEkalimo budu todel man tekinto smaigalio nereikia tai viska pats dariau. Nera sudetinga paimt d25...d32 vamzdi, prigreziot skyliu, apvyniot  tinkliuku ir uzsriegt sriegi, nelabai suprantu kaip uz toki darba galima prasyt 100€.
Esu dares ir is  baltu klijuojamu PVC d40 vamzdziu is Senuku (niekur kitur deja nera) ten sriegt nieko nereikia reikia tik priklijuot mova su sriegiu. Manau tai geriau uz cinkuotus vamzdzius kurie siaip jau geriamam vandeniui neturetu buti naudojami.