Tema: Re: adatinis grežinys be elektros
Autorius: Evaldas
Data: 2016-08-18 13:54:33
Jeigu klausi del irengimo tai paprastu sodininko zemes graztu pragrezi tiek kiek eina. Galima prasiilginti rankena ir zmones taip isgrezia 5...6 m. O po to kalti kalimo budu. Kuo surbti jau parode arba http://mods-n-hacks.wonderhowto.com/how-to/make-pvc-hand-pump-move-water-compress-air-create-vacuum-0148293/
https://www.youtube.com/watch?v=vaho7JSVS1I