Tema: Re: adatinis grežinys be elektros
Autorius: Silencer
Data: 2016-08-18 18:52:03
Pasiklausinek aplink kaimynu kas turi sulinius, tai kokiam gylyje vanduo ir
koks gruntas.
As bandziau pats grezti zemes graztu, tai 4 metus pragreziau, o paskui
niekas nebesigreze (vandeningas sluoksnis). Sukaliau adata, bet greit
uznese, nes plavunas.
Tai teko sulini kasti. 6 rentiniai ir vandens yra :)