Tema: Re: Help, Elektrikai, elektrinis klausimas
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-06-04 12:14:38
Nu ka as zinau-- man tai nuostabu- kerpi laida su atjungta faze, tai kur ten
tas nuotekis, o ir specialiai bandziau kelis kartus nuli su zemes laidu
sujungti , vis ismeta visa nama. Jei ivade nera ateinanciu faziu,- isjungtas
kirtiklis ant stulpo-  tai gali kirpti ta kabeli kaip parduotuveje is
rulono. Ta rele turetu matuoti pratekanciu sroviu skirtuma, o kodel jinai
sudirba visai be sroves, tai man ir lieka gudi paslaptis. Kur 4 gyslu, tai
nera arba nulio , arba zemes. Jei nori viska tureti - reikia 5 gyslu.