Tema: Re: Help, Elektrikai, elektrinis klausimas
Autorius: niu
Data: 2009-06-03 21:21:58
Quicker rašė:
> Nu jo, uz dvieju laidu (ne)sujungima popieriuje mokesiu xxx ar net xxxx
> LTL?!!!! Ispindejimas cia, o ne sprendimas.

pirma - elektos projekto kaip po tokio jau reikia pridavinejant/isiminejant statybos leidima
antra - gali bet kada pasiklausti siossrities speco kuris tua detaliai papiesh kas kaip
trecia - ismok taupyt savo laika, tam ko nesupranti..

man patarti nesunku tik matau, kad bandoma vistiek kazka burti...