Tema: Re: Help, Elektrikai, elektrinis klausimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-25 15:59:29
o svarbiausia, kad tiek as tiek kiti alia zinovai bure apie visokias mistikas kaip kad snr "nedraugauja" su trafais, kaip sugedo snr, gal cia taip gal anaip, gerai kad pats nelabai tikejau tomis kalbomis ir tikejausi rasti viena (ar daugiau) konkreciu priezasciu del ko neveikia :)
O ir pats buvau sventai isitikines, kad niekur nulis su zeme nesumaisytas. Pasirodo as buvau isitikines, tik uz savo atlikta darba, o kad pries tai kas galejo priburti kas laidus tampe ar kokie tinkuotojai zapalo ipaisyti kaip ir nekilo mintis (o ir su testeriu netikrinau iki tol kiekvieno laiduko ar neuztrumpintas kur, nes ir kaip ir viskas buvo aisku kur kas nuvesta ir sujungta).

T:)