Tema: Re: Help, Elektrikai, elektrinis klausimas
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-05-24 18:39:49
sodyboje norejau kaip geriau padaryt - esant progai pakeiciau sena rusiska
skydeli i nauja su kruva automatu, tuo paciu galvoju ir nuotekio rele idet.
istaciau 30mA rele, o svogeris tuo metu automobili siurbe - is karto ir
ismuse.... :/
siurblys - ne koks noname, o boschas ~1,6kW, plastikiniu korpusu. kaip ir
dauguma - jungiamas faze ir nuliu (be izeminimo).

teko nuotekio rele atjungt.

jau seniau esu girdejes kad elektros varikliai nedraugauja su nuotekio
relemis. ar cia vistik siurblio gedimas? ar gal nuotekio rele kreivai
prijungiau?..

v.