Tema: Re: Kokius langus detis ?
Autorius: Profi
Data: 2009-05-23 19:48:43
Emiau is Faugos
5 kameru triju stiklu.
Selektyvas + argonas + Paprastas + argonas + Selektyvas.
Varza jei neklystu 0.9 - 1 W/m2 (stiklo).
Profiliai vokiski, apkaustai irgi geri. Kaina jie man viena
 mazesniu pasiule. Pagamino per savaite istate per pusdieni.

Is statybininku patirties - reikia issireikalauti kad varztus
 kurie greziami i grindu puse (per profili, lango apacioje)
 turi uzdengti plastmasiniais kolpaciokais su silikonu,
 nes kitaip veliau ten per jos varva i vidu kondensatas, vanduo ar
 dar koks velnias. Sita padare nesigincidami
 (bet kaip visuomet primint reikejo :)

Pagaribiai,
Romualdas