Tema: Re: Kokius langus detis ? aishku www.langucentras.lt :))))))
Autorius: <arturas@langucentras.lt>
Data: 2009-05-22 00:54:12
Destau : jei butui ....(jei namui tai ...neshtUUUzeks popieriaus ;)

Warning
Lango sandarumas yra #1 savybe , jeis jis kiauras arba nestabilus
(pagamintas per dideliu matmenu su plona atruote ir tt)  nepades nei 3
stiklai ar 9 kameros

Taigi
Remas baltas 5 kameros, kameru ishorines sieneles >2,8 ir daugiau , 70 mm
plocio tarpines keiciamos, juodos labai ok (o ir neduok dieve ilietos i
profili), valymui pusapvales remo formos yra  labai ok Veka Swingline yra ir
pigesniu analogu langu
stiklo paketas 2 stiklais plastiko remelis (siek tiek maziau rasoja kai
rasoja) plis argono dujos (geriau max >44 mm 3 stiklu paketai = tik keli
profiliai juos italpina)
butui virtuve/miegamasis su orlaidemis (geras dalykas)
vidaus palanges plastikines ir kuo siauresnes (nerasos langai ir gerai
valosi, nuo dregmes nekeicia formos) lauko cinkuota skarda
balkono durys su rankenele ish lauko puses ir spraktukas duru fiksacija ant
balkono slenscio aliuminio apsauga (pliusas bet nebutinas )
apkaustai su laipsninio atvertimo funkcijomis + mikrovedinimas

Vokishka kOkibe:
CE sertifikatai labai sveika perkant langus  nes bent jau firma-gamintojas
zino ish ko TURETU pagaminti , nors negamina
Ir kokio tik shhhuu*o i Lietuva priveza rodo viena atveza kita = perpjauni
langa ir RANDI 3 kameru profili :) ir sudurtsyta armuote  :)
norejai pigiai = gauni pigiai :) Dabar galim/parduodam 12 skirtingu profiliu
langus kaip minimum kokiu 9 gamintoju nerekomenduociau niekam :)
pvz Stollar (lenkija) Aluptast 7000 4000

Matuojant/Montuojant  = tarpai tarp sienos ir lango >4 cm lb sveika +
apshiltinti angoktasti , labai ok
nei rasoja nei pelyja

Warning  #222
kokie 40% imoniu kurios parduoda /gamina langus po metu tiesiog ishnyks o
prireikus stiklajuostes ar kokiu apkaustu detales ieshkosi ilgai arba keisi
visa langa todel egzotiniu profiliu/apkaustu reiketu vengti

kainos nuo 140lt/m2  Deco (kinija)  iki 350 lt/m2 Veka Swingline
Rekomenduoju tau = man skirti 100lt premija
arba alaus ekvivalentas uz technishkai sprendziant klausima kuris cia
gvildentas 10000 00000000 0000000000 0000 kartu :)