Tema: Re: Kokius langus detis ?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-22 17:03:47
o tai jei terasos durys tai PVC tinka ar kaip ten ?
900x(2100+300) ir kitos 930x(2100+300)

Iejimo duris faktas kad jamsiu normalias/brangias, bet itariu kad ir terasos
durys ir iejimo bus naudojamos pakankamai daznai , gak net ir vienodai....
kaip ten su ju eksploatacija tada ?

be to apie ten profilius ir apkaustus ne velnio neraukiu..... idomu pradziai
toki faktai:
1. N kameru vs n+m kameru
2. Medis vs plastikas
3. paketas is triju stiklu vs paketas is 2 stiklu vs darkokianorsbeliberda
4. veiksmas nuosavam namui (sau)
5. litu klausimas yra aisku aktualus, bet kadangi esu kazkiek susijes su
sildymu ir t.t., tai pasiskaiciuot moku per kiek atsipirks siltesni langai..
pradziai tiek.