Tema: Re: Kokius langus detis ? aishku www.langucentras.lt :))))))
Autorius: Benamis
Data: 2009-05-22 11:17:22
Neblogai.
Trigrasis uz tuscius butelius;) Del to montavimo ir tarpo-turi buti gana
siltoje sienos dalyje, tada tas tarpas ar 4 ar kitoks-ne taip svarbu. Jei
bus per daug ikistas i salta puse-tada labai svarbu-per siauras-gali
dregti-pelyti is vidaus. Jei nauja statyba, greiciausiai neaktualu, bet jei
trisluoksne siena su oro tarpu, reiktu nepamirsti.
B.