Tema: Re: pagelbekit patarimu del butuukio nesamoniu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-14 23:30:40
Tas pats įstatymas:

"Jei   susirinkimo darbotvarkėje numatyta pakeisti ar papildyti bendrijos
įstatus ar
svarstyti  lėšų  skolinimosi  klausimą,  apie  bendrijos    narių
susirinkimą nariams pranešama raštu."

I kelnes prišikti neduodu, bet labai abejoju, kad nutarimo protokolas, ar
bendrijos pirmininko žegnojimas "nu taigi buvau laiptinej ant sienos
parases" butu pripazistamas "pranešimas raštu".