Tema: Re: pagelbekit patarimu del butuukio nesamoniu
Autorius: Sudrankis
Data: 2009-05-14 19:00:41
Tai cia viena medalio puse. Kita puse yra tai kad gyvenantys virsutiniuose
aukstuose turi kryziaus kelius eiti per tokius pencininkus kad turet
normalias gyvenimo salygas. Taip, gali reikalaut ir issipi***net del visokiu
ten leidimu ir pan., taciau sutikim kad jei daromas stogo remontas reiskiasi
jis reikalingas, tuo labiau jei kazkas rinko parasus ir didzioji dalis
gyventoju pasisake uz tai. Ir moket uz tai reikia visiem namo gyventojams.