Tema: Re: pagelbekit patarimu del butuukio nesamoniu
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-14 17:51:25
Turi reikalaut konkreciu darbu, medziagu saraso ir kainos, o ne "stogo remonto".
Daug kur taip yra, pinigu plovykla. pasisamdo chalturscikus, pasizulina ir iseina.. Niekas
netikrina darbu kokybes nei apimties.
 Siaip, garantuoju, kad daugumoj atveju permoka gyventojai bent dvigubai, jei ne
desimteriopai.