Tema: Re: pagelbekit patarimu del butuukio nesamoniu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-14 22:44:50
Pencininkai nors viena imoka sumokejo ? Jei ne - sunkus reikalas. "Itikinama
labiau nei reikia" - šita argumenta prisegsi prie bylos ? Taip - viskas OK.
Ne - smirda reikalas. Plius dar su paskola klaustukas. Bendrasavininkiai
kaip ir privalo prisideti prie bendros nuosavybes islaikymo, bet paskolos
imti kartu jie neprivalo. Gal pas ji trilitriake reikalinga suma. Kad tai
bendrija - nelabai ka keicia. Darbai, kurie nebutini (pagal popierius),
taciau padengiami ish visu bendrijos nariu leshu, IMHO virshij bendrijos
igaliojimus. Paciam teko buti "pencininku" - nieko man bendrija nepadare.