Tema: Re: Tvora
Autorius: eimaz
Data: 2014-03-24 18:12:04
teisingai ir pavadino :) pas mane 1,8m, nes naudojau 3m stulpus, plius
kažkiek lyginant pasipjaustė viršus.
žiūrint koks tavo tvoros tikslas, jei tik pažymėt sklypo ribas, tada ok, bet
tada nėra tikslo medinės dėti, tverk tinklą ir viskas. jei nori kažkokio
privatumo, 1,2 tikrai bus per mažai.

"tds"  wrote in message news:lgp4h7$fco$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane gruntas gimtasis, nejudintas.

Dabar dar vienas klausimas - optimalus tvoros aukstis. Stulpai
apie 2,2-2,5m ilgio, tai sugrudus koki 1m, lieka 1,2m grynos
tvoros. Zmona tokio aukscio tvora isvadino "kapiniu tvorele"
:)