Tema: Re: Tvora
Autorius: tds
Data: 2014-03-24 12:07:31
 O ar yra itakos koks gruntas? Mano atveju grynas molis. Salia
 kaimyno megejiska tvora, ibetonuota maximum 70-80cm, jau kokie
 sesi-septyni metai nejuda nei per kur. Daryta normaliame
 juodzemyje, todel ir iskilo klausimas ar gruntas turi
 itakos.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup