Tema: Re: Tvora
Autorius: eimaz
Data: 2014-03-24 12:48:20
pas mane vienam sklypo gale sukelta ~3metrus, darant tvorą žemė buvo
"gulėjus" iki 2 metų. betonavau ~1m. jau 4 metai viskas ok.

"Aivaras"  wrote in message news:lgp1ss$cqq$1@trimpas.omnitel.net...

visų pirma turi įtakos ar tai nejudinta žemė
jei gruntas atvežtinis, tai rekomenduotina betonuoti stulpus bent 0,5m
žemiau gimtosios nejudintos žemės
jei žemė gimta, vistiek mažiau metro nedaryčiau