Tema: Re: Tvora
Autorius: bzik
Data: 2014-03-24 15:14:09
žiūrint kokia bus konstrukcija. Mano 1,2m segmentai pakelti per gerus 10 cm
nuo žemės man per žemais neatrodo

"tds"  wrote in message news:lgp4h7$fco$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane gruntas gimtasis, nejudintas.

Dabar dar vienas klausimas - optimalus tvoros aukstis. Stulpai
apie 2,2-2,5m ilgio, tai sugrudus koki 1m, lieka 1,2m grynos
tvoros. Zmona tokio aukscio tvora isvadino "kapiniu tvorele"
:)