Tema: Re: galios didinimas
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-02-28 10:22:47
As kitaip pigiai prasisukau : )
Nupirkau 3 a gabala is vieno kaimyno, kuris buvo bendros paskirties gabala
susiprivatizaves taip, kad su jo sklypu tie arai net nesijunge ir jam tik
bulves ten beliko auginti.
O ten jau kita linija su normaliu galingumu paskirstymu, tai isejo uz kabeli
zymiai daugiau, bet uz galingumus atsvere viska.
Va, tam kitam kaimynui teks turbut moketi tiek, kiek priskaiciuos.

"Xeen" <kam.reikia@tas.zino.lt> wrote in message
> [...]
> miske...
>
> bandziau 30 metu senumo kaime pasididinti ir ka?
>
> a kadangi derejotes, tai reiskia tai buvo pakankamai seniai. tokiu laiku
> man irgi buvo ikale visa gatve nukabeliuoti.  a daba ramiai - metrais
> paskaiciavo ir...jokiu derybu. pabandykit daba salygas issiimti.
>
> daba tik pasikapoti galima del vienintelio punkto - "nuo prijungimo prie
> elektros tinklų taško". niekur neradau normalaus isaiskinimo kas tas yra.
> namo galva nuo artimiausio stulpo. a va lesto galva - jau nenuspejama nuo

>>> pan.). Toks antros grupės vartotojas už prijungimo paslaugą mokės 130,6