Tema: Re: galios didinimas
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-02-27 12:11:47
Kur cia gali savo nuosavas transformatorines statytis ir tau pinigai kapsi?
Lesto vienintelis savininkas tokios "infrastrukturos" ir ka tau duos, tuo ir
dziaugsiesi. Mazdaug tokia kalba buvo su lesto inzinierium: "Gerai, mes
susimokam dabar, nutiesiat naujus tinklus,pastatot nauja transformatoriu, o
po keliu metu atsiranda dar norinciu, kaip tada, jei galingumu ir vel
neuztenka?" Tai atsakymas toks, sakyciau visai atsiputeliskas : "Ai, va
statosi uz sodu ribos gyvenamu namu kvartalas, permesim galingumus is ju
transformatorines (!)".
Ir cia kada jau dauguma ispirkta, ir anie uz savo "infrastruktura" jau
babkes sumete, arba bent jau sutartis issimokejimui sudare.