Tema: Re: galios didinimas
Autorius: Xeen
Data: 2014-02-27 19:51:19
tai tegul ir perdarineja jei jau jiems reikia. tau nuo to nei silta nei
salta. tu tik uz metrus moki. ir netgi, jei gerai prisimenu,
skaiciuojamus ne pagal kabeli, o tiesiaija iki reikiamo tasko.

a jei gyveni kilometrais nuo transformatorines, tai - nu nepasiseke
vadinasi. sodu pradine paskirtis nebuvo gyvenamasis kvartalas :)

o ka daryti tiems kas is vis velnias zino kur namuka
pasistate...tankiame miske...

bandziau 30 metu senumo kaime pasididinti ir ka?

a kadangi derejotes, tai reiskia tai buvo pakankamai seniai. tokiu laiku
man irgi buvo ikale visa gatve nukabeliuoti.  a daba ramiai - metrais
paskaiciavo ir...jokiu derybu. pabandykit daba salygas issiimti.

daba tik pasikapoti galima del vienintelio punkto - "nuo prijungimo prie
elektros tinklų taško". niekur neradau normalaus isaiskinimo kas tas
yra. namo galva nuo artimiausio stulpo. a va lesto galva - jau
nenuspejama nuo kur :)