Tema: Re: galios didinimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-27 11:56:05
2014-02-27 10:20, Arun@sUser rašė:
> Aik tu sau, kokie pavyzdziai...
> Ar bandei 30-ies metu senumo soduose pasididinti galinguma, kai reikia
> perdaryti oro linijas NES lesto TAIP PASAKE (!).
> Kai transformatorine belekiek toli nuo tavo sklypo?
> Mums su kaimynu dviems buvo paskaiciave po 15k LT, su galimybe atsiimti
> procentus, kas dabar jau nebegalioja, po ilgu pesiojimu, sumazino (!) iki po
> 7 tukstancius mazdaug - nieko sau rezervai pas juos.
> Dabar kitas kaimynas nama pasistate ir nori patapti nauju vartotoju su,
> skaityk, minimumu - 5 ar 7 kw, tai jam kol kas kabo 7 tukstanciai, jei neras
> [...]

Kodel kazkas uz kazkieno pinigus turetu tau komforta kurti. 7,000 litu
labai ir labai normali suma. Pries 5 metus galima buvo statyti
transformatorine uz 100,000 is savo kisenes, o kas noretu jungtis tau i
kisene moketu. Mes pasistateme uz 40% 100kW transformatoriu ir
issidalinome 300kW galingumus. Sklypui gali paimti po 30kW. Tam reikia
10 sklypu savininku. Veliau savo kilovatus gali parduoti naujiems
kaimynams, jeigu jie nenores statyti patys naujo transformatoriaus, nes
tavo galia yra pilnai nupirkta. Taigis 30 vartotoju po 10kW gaunasi
30x7=210,000 kai uz transformatoriu moketa 40,000. Pliusas 170,000.
Aisku minusuoti reikia kabelius iki sklypu...
Analogiskai buvo su vandentiekiu. Magistralinis kainavo 50,000. As
atsaka pasidariau uz 15,000. Naujas kaimynas uz prisijungima prie
magistralinio sumokejo savininkams lyg ir 5,000. Man sumokejo dar 10,000.
Sklypui pakloti 20,000-30,000 uz infrastruktura labai ir labai zmoniska
kaina.