Tema: Re: baldu pasirinkimas
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-22 11:32:12
On 01/22/2014 11:20 AM, Cliff wrote:
> dx palikai , mano uosio masyvo lova, su grotelem, pagal musu projekta
> kainavo... 1000lt, 300 lt kainavo kalvio detales is metalo...
> siap gavosi tokia, kad jauciu kara atlaikytu, ir dare ne kazkoks stalius
> o firma, (ty nu tipo brangiau)  :) visokios is baldu parduotuviu
> neatitiko reikalavimu, nu tipo , dezutes netilpo

nu siaip azuolas zenkliai brangesnis uz uosi. uosine man butu 30-40%
pigiau padares. pati lova nepamenu, kazkas apie 2 klt gavosi. dar
neparasei kokio dydzio tau dare. mano 200*180. gal kazkiek ir brangiau,
bet iki 'dx' tai itariu persistengei biski. bet siaip uz 1klt uosine
lova dvigule, tai nzn. apziurejau daug tokiu parduotuvese. shudas ten
buvo o ne lovos.