Tema: Re: baldu pasirinkimas
Autorius: Shadowed
Data: 2014-01-21 10:03:37
nu va ble... o tai kur ziuret kad geri baldai butu

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:lbl6jv$r0d$1@trimpas.omnitel.net...

2014-01-21 08:29, Shadowed rašė:
> o kas blogai buvo ?

Plokstes krastu laminatas atsoko.
Po metu pakabinamos spinteles dureles nukrito, nes issimale sienutes
plokste prie kurios buvo prisuktos dureles. Tuomet teko abejas dureles
apversti, kad nesimatytu pazeidimo ir i vyrius dar isukau papildomus
varztus.
Kai kuriu dureliu laminatas irgi atsoko. Kadangi buvo is brangesniu tai
galima buvo pataisyti, nes laminatas buvo nekarpytas is atskiru gabalu,
o denge visa fasada kartu su briaunomis ir buvo storas.
Eme klibeti nors niekas ten ir neklibino. Vidines plokstes eme sukinetis.
Defektai tokie, kad pasalietis to nepastebes, o tu pats zinai koki
laikina slamsta nusipirkai. Butu vietines gamybos tai ne taip ir
kreiptum demesi. O kai zinai, kad lenkai litwinams tycia varo atliekas
tai ir pikta.