Tema: Re: baldu pasirinkimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-22 11:02:03
2014-01-22 09:26, CodeC rašė:
> gali :) ten to azuolo taip grubiai 3x maziau nei normalioj lovoj. apie
> spintas ir komodas isvis tyliu. tragedija ten.

Todel JYSKE spintos uz 1000 nepirkome, o pasirinkome SBA "tokia pacia"
uz 2,000 litu. Spinta naudojama tik patalynei sumesti, kojinems ir
keliems tos dienos mano drabuziams. Zmona i ja ten lyg ir is viso jokiu
savo drabuziu nededa. Komodoms reikalavimu irgi nekeleme, nes pirkome
vietoj spinteliu prie lovos. Gavosi beveiki 4,8 metro - nuo sienos iki
sienos. Ant nieko kito akis nekrito, kad islaikyti bendra stiliu ir
uzsatyti miegamaji. Ir siaip miegamasis galejo buti ne 4,8x3,3, o
2,4x3,3. Komodos stovi tuscios, o mes ten pasirodome tik kai gulames i lova.