Tema: Re: Vandens pa?ildymas su ?aldytuvo kompresoriumi?
Autorius: Sail
Data: 2014-01-09 13:58:35
Siaip problemos nera, termostato kaip pats sakei uztenka.

Kedas buvo sugalvojes saldytuvu vandeni sildyti. Jei tik saldytuvo viduriais
tai ok, bet is pirmo posto nebuvo aisku, ar ne nuo veikiancio virtuvinio
agregato norejo paleisti. Va tuo atveju saldytuvo gi termostatu
neatjunginesi, kai vanduo susilo.