Tema: Re: Vandens pa?ildymas su ?aldytuvo kompresoriumi?
Autorius: Sail
Data: 2014-01-09 08:38:32
Tau reikia rasti netinginti tuo uzsiimti meistra ir tiek. Darbas tai
nupjauti du vamzdelius, nulupti groteles, prailginti vamzdzius iki reikiamo
ilgio, ir uzpildyti sistema saldymo agentu. Keturios ar penkios vamzdeliu
litavimo vietos.

Bet darbas nestandartinis, tad ir meistro reiks nestandartinio. Eilinis
meistras neturetu noreti to imtis, nes maza ka, vdrug kas ne taip, tai krusi
jam prota paskiau.