Tema: Re: Vandens paðildymas su ðaldytuvo kompresoriumi?
Autorius: golfietis
Data: 2014-01-09 13:53:18
Pats daiktas ten nebaisiai sudetingas, bet taip, suderinti ji yra kas
veikti.

Beje kolegos komentaras apie COP - mano pasakyti 400w yra kompresoriaus
silumine galia - ne elektrine. Todel COP neina suskaiciuot, nes jis
nematavo kiek kompresorius ima is tinklo.

Beje Sail - kokia problema su vandens perkaitinimu boileryje, kai jis
nenaudojamas. Nelabai supratau - nes gi tam yra paprasciausias
termostatas...