Tema: Re: Vandens pašildymas su šaldytuvo kompresoriumi?
Autorius: golfietis
Data: 2014-01-09 12:20:08
Patikslinimo po kol kas nera, nes sistema padaryta su kapiliaru, o pasak
jo parinkti kapiliara tinkamo ilgio galima BEVEIK tik bandymu keliu.
Todel dabar beveik kas vakara perlituoja sistema, per nakty paleidzia
bandyti, ziuri kas gaunas.

Bet kokiu atveju, sistema yra po kol kas "early design stages" - o kas
gausis ziuresim.

Beje konstruoja ne seip i lubas ziuredamas, o kartu su KTU`no
destytojais saltininkais.